Klachten

Wij vinden een goede relatie met onze klant belangrijk. Onze service is erop gericht om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Daar staan wij voor en dat mag u als klant ook van ons verwachten.

Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent of suggesties heeft over hoe het beter zou kunnen. Wij horen dat graag van u.

Uw suggestie of klacht voor Kenkhuis & Gil Financieel Advies

Meld uw klacht altijd eerst bij uw adviseur. Dit geldt ook als de klacht een algemene dienst betreft. Wij nemen de klacht in behandeling en laten u weten wanneer u een reactie kunt verwachten. Wij stellen alles in het werk om te komen tot een oplossing waarmee u kunt instemmen.

Kenkhuis & Gil Financieel Advies is aangesloten bij het Kifid

Indien wij er samen niet uitkomen, dan kunt zich wenden tot het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid). Dit is een onafhankelijke stichting die uw klacht verder zal beoordelen. U kunt zich hiervoor wenden tot:

logo_kifid

Klachteninstituut Financiële Dienstverlening
Postbus 93257
2509 AG – Den Haag
Telefoon: 0900 – 355 22 48
E-mail: info@kifid.nl
Internet: www.kifid.nl